pátek 17. srpna 2012

Miluju léto. Miluju i ostatní roční období... Ale léto mám tak nějak prostě víc ráda... Slunečné počasí, dlouhé dny, ranní rosa, čistý vzduch provoněný jasmínem po dešti... Bohužel k létu patří komáři a ty teda bytostně nesnáším.... Dnes v noci dali zabrat nejen mně, ale i chudákovi D. Jeden mrzák mi neustále kroužil kolem hlavy, až nakonec usedl někde na mém spánku a já jej vší silou na sobě "rozmlaždila" (to je oblíbené slovo mého chotě:-D)  Radost z vítězství byla obrovská, bohužel to nebyl komár (vlastně paní Komárová) jediný, bzučel kolem nás ještě jeden a díky němu a dalším štiplavým pupencům byla dnes má nálada mizerná, což se zamozřejmě zrcadlilo i na náladě mých synáčků... Takže dnešní ráno bylo celé ukňučené a uplakané... a celé to soukolí, které jindy bezchybně funguje se nějak zaseklo a bohužel nic nešlo tak hladce jako v jiné dny.....
viz. moje sportovní výkony z rána....


Sporttester:

dnešní a poslední 30 DS:
bohužel jsem ho jela na dvakrát, takže první kolečko jsem dělala bez měření, podruhé jsem už dělala pouze jednu sérii cviků z 1. kolečka...

čas: 25:55
průměrný tep: 131
efektivní zóna: 13:30
max tep: 181
kalorie: 251 (1054 kJ)
tuk: 29,68

Běh:

čas: 32:16
Čas v efektivní zóně: 6:57
Max. tep: 185
Průměrný tep: 153
Spálené kalorie:437 (1835 kJ)
Spálený tuk:84,68 Shocked Shocked Tak L-carnitin má asi něco do sebe Very Happy

Snídaně: ovesná kaše s lesními plody, broskev (1219 kJ)
Svačina: Fitness nápoj brusinka (880 kJ)
Oběd: zeleninový salát s tuňákem a čedarem, slunečnicový chléb (2205 kJ)
Svačina: ryngle  127g - 4 ks , kaiserka (279 kJ + 732 kJ =1011 kJ),
Večeře: kuřecí kostičky s čerstvou zeleninou  1022 kJ
2. večeře:
Nápoje:
1x Mokate 2v1 (290 kJ)
1x cappuccino  Dolce gusto (235 kJ)
Celkem: 6862 - 2889 = 3973 kJ
Jelikož teď popíjím vínko, tak zajisté nějaké kalorie ještě naskočí..:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat