neděle 16. září 2012

Den volna...

Jelikož jsem včera dokončila 4 level Ripped in 30, měla bych mít dnes volno... Leč nevyržela jsem a musela jsem vyzkoušet svůj nový ministepper:-)
Takže po obědě šupšup do tepláků, pustit rádio na plné pecky, měla jsem štěstí, že mi hráli pěkně do rytmu (příště se ale raději zazásobím muzikou v MP3), po chvilce jsem se "vyšlapala" do efektivní zóny a strašně jsem si užívala, že se v ní pěkně držím:-) Do té doby, než na mě manžel zahalekal, že MUSÍM z efektivní zóny vypadnout (to řekl doslova), protože se synáček podělal až na záda a on přebalení a převlečení sám nezvládne....:-) Takže jsem měla nechtěnou pauzu po deseti minutách... No nevadí, využila jsem ji k tomu, že jsem vyštrachala činky a v dalších deseti minutách jsem cvičila s jednou (jen jsem ji držela obouruč) a v dalších deseti minutách jsem chňapla do každé ruky jednu a zapojila jsem do "chůze" i ruce.
Výsledek mě mile překvapil, poslední dobou už mi to spalování tak dobře nešlo, takže jsem byla ohromena:-D

stepper

čas: 30:10
efektivní zóna: 15:52
průměrný tep: 143
max tep: 169
kalorie: 333(1399kJ)
tuk: 42,25


běh:

čas: 35:01
efektivní zóna: 7:12
průměrný tep: 140
max tep: 170
kalorie:384 (1612kJ)
tuk: 46,57

Na běh jsem dnes měla nové botky a povím vám, že to bylo úplně něco jiného:-) Nožky lehké jak pírka, běželo mi to skoro samo:-D A nevím, čím to je, jestli už mám jakous takous kondičku, ale ani jsem se pořádně nezadýchala:-)


Jídelníček:

Snídaně: chleba, tavený sýr, paprika
Svačina: výslužka ze svatby kamarádky
Oběd:  brambory na teflonce, mléko
Svačina:  banánovočokoládový koktejl
Večeře: ovesnovločkové placičky, rajče, paprika
Nápoje:  zelený čaj, mokate, caro



Žádné komentáře:

Okomentovat