středa 19. září 2012

Hříchy a jejich náprava

Dnes jsem hřešila... Zblajzla jsem docela solidní kus čokolády...:-/ Naštěstí jsem to snad vysportovala, takže už mě výčitky přešly:-)) No a aspoň je vyřešen problém s tím, že se mi po baráku válí lákadla:-)

Výsledky aktivit:


Shred-It With Weights
(sekly se mi tepovky, aniž bych si všimla, výsledek níže)

čas:17:08
fektivní zóna: 4:47
průměrný tep: 124
max tep: 172
kalorie: 127 (533kJ)
tuk: 13,34


Měly jsme jít s kámoškou na zumbu, ale nakonec jí do toho něco vlezlo a samotné se mi nechtělo, tak jsem doma raděj vylezla s činkama na stepper Very Happy



čas: 34:03
efektivní zóna: 28:22
průměrný tep: 141
max tep: 160
kalorie: 378 (1588kJ)
tuk: 48,33


No a právě jsem si udělala radost další objednávkou z www.insportline.cz a už dnes se těším na 6kg vin-bell:-D Se ze sebe zblázním:-))


Jídelníček:
 

Snídaně: jihočeský jogurt s čokoládou

Svačina: donut jahoda
Oběd:  kuřecí prsíčka na zelí, tmavý rohlík
Svačina: čokoláda:-/
Večeře: chléb, šunka,  Jogobella light višeň

2. večeře: ananas
Nápoje: káva, mokate, 


Žádné komentáře:

Okomentovat