pátek 21. září 2012

Ráno jsem si říkala, že bych mohla udělat změnu a místo Shred with Weights vyzkoušet No More Trouble Zones. Bohužel jsem propásla dobu, kdy synáček sladce spal.... Znáte to, běžně spí půl hodiny, tak si říkáte, že nemá cenu s ničím začínat, protože se každou chvíli probudí... No a samozřejmě to dopadlo tak, že spal hodinu a půl.... No nevadí, drobka jsem nakrmila, přebalila, trošku jsme poblbli, pak jsem ho i s hračkama naložila do postýlky, odkud mě mohutně povzbuzoval:-) Takže i výkon tomu odpovídá (odbíhání k němu, "ťuťu, ňuňu, chlapečku", nahození dudlíku, zapínání mluvícího hrnce apod.):-)) Ale dá se říct, že jsem spokojená, ruce cítím neskutečně, břicho mě bolelo jak nikdy dřív, tak uvidíme zítra:-))


A zde výsledek:

No More Trouble Zones
čas: 33:56 (podotýkám, že o nějakém cvičení naplno opravdu nemůže být řeč...)
efektivní zóna: 7:10
průměrný tep: 117
max tep: 154
kalorie: 209 (878kJ)
tuk: 19,86

k běhu dnes nedošlo, protože jsem celé odpoledne pomáhala drahému choti a tchánovi s betonováním a skončila jsem tak akorát na uspání mláďat:-) Původně byl v plánu ještě stepper, ale jelikož chlap ještě není doma, odložila jsem ho:-) No co... líná jsem dnes nebyla:-)

Jídelníček:

Snídaně: chléb, arašídové máslo, nektarinka

Svačina: Activia nápoj - ananas, mango, marakuja
Oběd: "prapodivná kreace" Wrap, volské oko na šunce (nebo chcete-li hemenex)

Svačina:  bílý jogurt
Večeře: chléb, light sýr
Nápoje:  mokate, káva
, teď  hřeším burčákem...:-)

2 komentáře:

  1. :))) až to dáš celé, tak jsem fakt zvědavá na hodnoty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to já taky:-D Hlavně jsem teda zvědavá na to, kdy to dám celé:-D

      Vymazat