pátek 19. října 2012

Dnes jsem náhodou prubla

Cardio Kickbox

čas: 26:19
efektivní zóna: 4:17
průměrný tep: 144
max tep: 177
kalorie: 275 (1155kJ)
tuk: 34,11

a mé nadšení nezná mezí:-) Celou dobu jsem se bavila, nepřepadaly mě choutky typu "kdy už bude konečně konec??!!!"  A výsledky ve sporttesteru taky super, takže rozhodně si to zopáknu:-)

Běh:

Dnes to bylo zajímavé, domluvily jsme se s kámoškou, že vyběhneme, nakonec se to celé zkomplikovalo, tak mi napsala, že to ještě upřesní. Já tedy vzala psa (fenu):-) a vyrazila na kámošku čekat. U jejich domu jsem si přečetla sms, že to musí zrušit:-( No nic, když už jsme byly venku, tak jsme proběhly naši klasickou trasu, krom kousku konečné trasy, páč psíček nějak nemohl:-D No nadávala jsem jí do lenochů, povalečů atd., ale nehlo s ní nic....:-) Tak nevím, zda ji ještě někdy vezmu, protože jsem ji celou cestu jen táhla, ale zase je dobré, že se nebojím běhat sama...:-)


čas: 28:18
efektivní zóna:  9:59
průměrný tep: 138
max tep: 194 (to je absolutní kravina, stejně tak i průměr, protože mi pěkně dlouho tepovky ukazovaly 65 a vím, že tep byl vyšší)
kalorie: 265 (1113kJ)
tuk: 32,27

Žádné komentáře:

Okomentovat