neděle 12. srpna 2012

Proč to tedy nezkusit?

...ptáte se co? No přece cokoliv, na co si jen vzpomenete;-)
Já v poslední době vyzkoušela spoustu nových věcí... Například jak být matkou dvou kluků a nezbláznit se z toho:-)

Dále jsem ochutnala různá nová jídla (no popravdě na některé nejsem moc hrdá...např. toto)
No ale co je zásadní-začala jsem běhat, cvičit a v neposlední řadě zdravě jíst (to poslední trvá už dva dny:-D  - ačkoliv už jeden pokus o zdravé stravování tu byl, bohužel díky jednotvárnosti jsem to nakonec vzdala).
No ale pryč od jídla...
Běhám cca 4 měsíce (snažím se denně), trasa stále stejná, délka zhruba 4 km. Nejsem na to sama, lítáme takto s kamarádkou a je to naprosto něco jiného, než běh v jednom člověku... Nesnáším běhání, ale díky tomu, že mám podporu někoho jiného to zvládám a dokonce se na tu naši "půlhodinku" i těším a když je počasí na prd, tak se mi po tom dokonce stýská:-D Proto jsem do svého líného životního stylu zařadila i cvičení... A jelikož jsem před otěhotněním chodila na zumbu, tak není problém si zazumbit i doma...No a protože jsem od přírody zvědavá a ráda zkouším nové věci, nemohla jsem odolat, když se pár holek na jedné diskuzi zmínilo o cvičení 30 Days Shred od Jillian Michaels a vyzkoušela jsem jej. Teda vlastně pořád zkouším (zbývá mi 5 dní) a jsem strašně zvědavá, zda na sobě poznám nějaké změny... určitě dám vědět;-)
No a vlastně proto vznikl i tento blog, protože ráda zkouším nové věci  (i to blogování - Bože, to je slovo.... - dělám poprvé...-:-)) a tady zabiju celé hejno much jednou ranou:-D

Dnešní ochutnávka: 
Oběd: zeleninový salát se šunkou, vejci a čedarem, kaiserka

Večeře: ovesné placičky se zbytkem salátu

Žádné komentáře:

Okomentovat